now it's over

now its over even if i really started to like you.

det är över, det som aldrig hann börja har jag redan hunnit begrava. snälla visa mig aldrig bilden igen, låt mig aldrig höra din röst en gång till. säg ifrån innan så att jag slipper träffa honom återigen och låt mig inte ens få se en skymt av honom. då faller jag pladask. låt mig aldrig få se han in i ögonen eller röra vid hans läppar. låt mig inte skicka ett sms till eller ringa för att se om allt är bra. låt mig aldrig igen ens behöva lägga en tanke på honom, för han är inte värd det.
dum som jag var valde jag bort andra, och det kommer jag kanske alltid ångra. men en sak ska han veta, och det är att jag kommer inte stanna och försöka få allt som det var innan. jag går, för han är inte min värld.

kyss,
jag vill till svensson, för henne saknar jag riktigt äckligt mycket just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0