hey you.

hallåhallå, nog med det negativa skitet. men förutom mitt humör och känsla just nu så mår jag jävligt bra. jag mår mycket bra och du ska inte få förstöra det. du är ingenting. kysshej på dig. men till att jag mår bra igen, jag mår faktiskt bra, mycket bra. eller ja, jag försöker intala mig det iallafall, och jag kanske snart lyckas. så jag fortsätter att sätta på ett leende på mina läppar och säga att jag mår bra. för det sägs att om man leer även om man inte menar det så ger man signaler till hjärnan att man är glad och lycklig. jag har försökt länge men inte lyckats, så snart. dåjävlar ska jag lyckas.
iallafall.
imorgon ska jag först till stranden, antingen med mamma och peter eller med någon kompis, jag får se. sen ska jag iallafall träna, jag känner mig som en kanelbulle. och sen ska jag väl hem, och på kvällen blir det kankse fest och valla. jag får dock se vilket humör jag är på.
btw, jag saknar albin, kom hem. du åkte visserligen igår, men jag saknar dig.
och joel, världens bästa. jag saknar dig till tusen.
och alla, jag saknar er. :)

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0