before.

innan jag sticker vill jag bara säga att jag har mobilen med.
hör av er sötnosar <3
och så har dom dator, så jag kanske uppdaterar under dagarna, eller ja. jag hoppas på det.

hårinpackningen som jag gjorde igår blev riktigt riktigt bra. håret blev luftigt, lent och glansigt. Det är inga knutor som man måste dra igenom och jag behöver inte ens borsta håret idag. jag är riktigt riktigt glad.
det var glamour professional hair mask och jag fick den i present för ett tag sen. jag tror att den fortfarande finns att köpa eller jag hoppas det för er skull. jag kan tänka mig att den finns på vissa hm och i mindre affärer. priset har jag inte den blekaste aning om, men den är värd vart enda öre. testa den, det är värt ett försök iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0