Jag hoppar, skriker, dansar, sjunger, aaaaah!

Chacha!
Jag hoppar, skriver, dansar, sjunger, skrattar, trillar ner på golvet och bara ligger kvar. Reser mig och bara fortsätter hoppa runt och skakar rumpa.
I morse tappade jag min iphone. Gissa om hela sprack. Rätt svarr är; JA! Pappsi (min räddare) kommer och hämtar den nästa vecka för att lämna in den på lagning. Tacktacktacktack pappsi!
Snöstorm, uppehåll, snöstorm igen och nu verkar det vara lugnt såhär under nattimmarna. Annars har jobbet flytit på bra och inga stora förändringar har hänt sen dom andra dagarna vilket är skönt.
Biffos kommer tillbaka imorgon, galet vad jag saknat den snygga flickan. Hoppar och sjunger lite för henne också.
Men Lyssna noggrant. Eller LÄS noggrant.

Men mest är det för att mina två "havana-flickor" kom hem från Holland idag och då smällde som nyheten om att jag fått jobb nere i Grekland nästa sommar. Jag hoppar och sjunger och ja. Inte nog med det, några minuter avslöjar dem att de ska med ner och jobba med mig. Så vi är tre tjejer, de andra två är från Jönköping och jag från skåne. Vi kommer att jobba på Skandinaviska klubben även kallas Havana nightclub nere på Kreta i staden Hersonissos. Mestadels är det norskar och aldra mest Holländare i den staden men Apollo annordnar några resor när där så om ni vill hälsa på så är ni mer än varmt välkomna. Jag ser framemot en sommar med mina två andra musketörer, snygga killar, varmt väder, långa nätter, roliga kvällar, galna bilder, minnesvärda minnesluckor och en semester som jag aldrig ska glömma. Detta kan inte gå fel. Snart beställs flyget ner. Så jag får faktiskt hoppa och skutta och skrika och sjunga och skratta och bara känna lyckan rus genom kroppens alla vener.


Dont you love it?

Sofie (ena tjejen som jag åker med, visst är hon läcker) och min systeryster Emms

Lina (andra tjejen åker med, erkänn snygg) och emms och jag.

Jag och emms dansar på gatorna vilt och glatt.

Är det party så är det.

Och tillslut, där ser ni Havanaclub, dock har det inte hunnit komma dit riktigt med folk än. men ändå.

Detta var allt för mig. PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0