Min natt.

Mitt nyår började tidigt på morgonen med att gå upp, fixa hästen, duscha, packa, åka till ystad och handlade för att sedan vid två-tiden gå hem till Frida där vi sakta började fixa till oss. Vid fem var vi hemma hos den andra Frida och åt gott med flickorna samtidigt som vi taggade oss för kvällens festligheter. Klockan sju kom taxin och festen startade strax efter. En härlig fest må jag lova. Halv tolv åkte vi tillbaka till Ystad, gick till hamnen för att se fyrverkierierna och träffa folk. Lite folk träffade vi och vidare till nästa fest. Hemkommen vid tre (tack jonas och mamo för körningen hem), la jag mig i sängen genomfrusen och somnade ganska snabbt.

nyår. (klänningen, inte fixad)

Kommentarer
Postat av: frida

gillar din klänning skarpt dalleball!

2010-01-03 @ 16:15:13
URL: http://puckadpaparazzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0