sommarsommarsommar.

Vi är inne på tvåtusentios första dagar, snön ligger utanför och ser så varm och skön ut, vilket den i praktiken inte är. Endast efter några få dagar på det nya året så känner jag hur bra allt är. Även fast näsan rinner, kroppen är trött, huvudet värker och det enda halsen tillåter en att äta är glass. Trotts detta så är livet så satans bra. Redan nu sitter jag och drömmer mig bort till skolorna slutar, solen är framme, varma nätter och bikinisommaren kommer. Allt mer planer skriver jag ner som jag absolut inte får missa och jag längtar tills jag står där och bara ser hur allt inträffar framför mina ögon. När tiden äntligen är inne för att dra på sig bikinin, ringa frida och cykla ner till ystads strand för att ligga i solen en hel dag och bara njuta. Allt ska planeras till punkt och prickar, festivaler ska bokas, sommarjobb ska fixas, utlandssemester är ett måste och praktiken handlar mest om överlevnad. Allt ska hinnas med och det kommer bli hektiskt men jag kan inte vänta. Jag kan inte berga mig, snartsnartsnart.
Allt ska planeras, allt ska bli perfekt.

utlandet, hästen, stranden, kompisar, fest, festival. PUNKT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0