bli frisk,

Nu tycker jag att min kära Snordi kan ta och bli frisk. Hon bara blir sjukare och sjukare och jag tycker inte om det alls. Det är inte lika kul när hon är sjuk. Så nej, nu får hon bli frisk så hon kan liva upp min vardag lite till, även fast det är ganska mysigt att bara titta på film, men av någon anledning så hinner jag aldrig det. Skolan och träningen kommer imellan och sedan helt plötsligt är klockan tio och då vill inte jag sätta på en film. Men i helgen ska jag mysa, bara se massor av filmer, skratta och umgås med Snordi. Då är livet bra. Så Snordi bli frisk så vi kan ta kvällspromenader, snacka halva nätterna, plugga tillsammans, träna tillsammans, se film tillsammans, mysa, bara ha vardagen som VÅR.
Snordi är bra, hon får aldrig lämna min sida för det tillåter jag inte. Jag släpper aldrig hennes arm, aldrig.
Kysse är också bra, och om hon hade försvunnit hade jag fan inte överlevt. Hon är min andra hälft, utan henne är världen inte bra, helt cp.
Men puss på er, livet är bra.
Puss.


bli frisk, jag måste ha dig hos mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0