träningen spinner på.

Nu sitter jag i skolan på svenskan och ska skriva en APU-rapport, men förtillfälligt sitter jag och skriver här. Jag ska dock plugga. Jag vet att min låtsas pappa läser och det bli andra bullar när samtalen dyker upp om att jag inte sköter skolan. tihi. Men ja, dagen är ganska ljus, slutar halv tre efter matteprov och mentorsmöte, inte helt fel alls. Klockan fem har jag dock något möte om stallet som jag måste sitta på men annars går allt kalas. Ikväll blire dans i idrottshallen om ingen kommer och stör vill säga. Men ja, ganska härlig dag. Ska även rida en sväng, och plugga. ja, träningen spinner på i en jädra fart och det känns helt underbart.
Nu ska jag plugga, faktiskt.


dammråttan danne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0