life goes on.

Sådär, allt är bra här.
Jag har överlevt första skoldagen och träffa kompisarna var helt ofattbart bra. Alla var pigga efter sommaren dock var alla trötta på lektioner redan. haha. Men vi har haft idrott, naturkunskap, matte och relgion. Imorgon vet jag inte alls vad vi ska ha men jag antar engelska i och med att jag har fått information om vår läxa. Annars har jag ridit idag, tränat i ridhuset vilket gick sådär, pållen min är väldigt stel och jobbig men det blir bättre snart hoppas jag. Känns så skönt att komma igång med träningen efter ett slappt sommarlov och äntligen få lite rutiner. Jag saknar dock Mallorca och folket där men life goes on. Nu blir det snart nattfodring med Johanna sen läxor och senare blir det sovdags.
Och så tror jag att robin är typ död. Planet från cypern har gått och han är icke kontaktbar. Då blir jag fan riktigt orolig, och det är inte alls kul. fan!
Men nu ska jag springa min väg. Btw, det är kallt här och jag fryser.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0