endast fyra timmars sömn

CHACHA BLOGGEN! idag är jag ironisk bara så ni vet. Jag är även lite trött efter att suttit uppe till ungefär halv tre och pluggat och senare gått upp vid halv sju. Detta innebär endast fyra timmars sömn och utan frukost i morse, plus en träningsdag igår. Detta är inte okej! Vi ska även ha klassfoto i mitten på en hästdag, det vill säga med ridkläder, osminkade och frisyr efter ridhjälmen. Ska vår klass strejka idag? JA, det ska vi! 
Är jag helt död i huvudet, bloggen kommer förmodligen upp idag och fördröjningen beror på för mycket skolarbete och att min medkompanjon (hon som jag har bloggen med) trillade av hästen, fick svår stukning i armen, ont i rygg och nacke samt en hjärnskakning. Men vi arbetar på med bloggen och ett resultat kommer snart, bara stå ut!
Nu ska jag gå och klaga, skriva ut en redovisning, gå till VD:n och lite annat smått och gått. 
Skriver mer ikväll, PUSS! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0