såret igårkväll

Dålig uppdatering, ni får slå på mig. Men ja, inte mycket har hänt sen jag skrev sist.. Mer träning har skett vilket känns helt underbart men även mer godisätande inträffade igår. Men vafan, jag klarar väl det. Det regnar och blåser någon så fruktansvärt, dock tror jag inte att det regnar mer, men ändå. Det är inte okej, att cykla och nog ha värsta origenteringen i detta vädret, NO WAY!
Snordi har trillat av hästen igen, den här gången landade hon på höften, armen, och ländryggen. Så nu har jag en mycket god vän som ligger i rummet bredvid med hjärnskakning och allmänt skadad. Jag hatar det, jag tycker inte om det alls. Snart ska jag gå in till henne och fråga om jag ska göra frukost och sånt till henne. Hon kan knappt gå och inte långifrån att inte komma upp från toalettsitsen. Då är det ganska illa.
Själv sprang jag och trillade, min höft/rumpa är gaaanska uppsvullen, lite blå och lite skrapmärken. Det är inte kul alls, min natt gjorde fruktansvärt ont och att sitta är.. jag vet inte, men det gör ont. Hihi. Men nu ska jag inte tycka synd om mig utan pallra mig ut till Snordi.
Btw, jag får kanske julbaka med hennes familj! HAPPYFACE (eller med henne på söderåkra.) det var superlängesen jag julbakade.. Men nu ska jag inte prata jul mer.
PUSS


såret igårkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0