MYSTISKT

Måndag, fodring i morse, sen plugg till relgionsprovet. Snordi var hemma idag medan jag tappert kämpade mig igenom både cykeltur och origentering med min höft. Efter en timmes ridning så la jag av, den sa ifrån och den smärtan var inte alls kul. Men nu ska jag sluta kvida om det. På kvällen lagade jag mat, hade mysmys med flickorna och sjöng en del singstar. Myspys på hög nivå. Nu är jag lite hes, mår illa, har ont i höften, ont i magen men kan inte komma på något som jag har ätit som har mjölk i sig.. MYSTISKT.
I skolan hade vi origentering, matte, naturkunskap - labb, relgion - prov. Vi får väl se hur det gick, men labbet var inte helt fel. Satan så kul man kan ha, och satan så fel allt kan gå.. menmen.
Dagens bilder.



blåmärket imorse.


labblektion med min metorsgrupp.


myspys med singstar och bra vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0