blivit kär

Håltimme till halv elva, då blir det engelska till tolv. Jag är skoltrött efter en dag och vill bara hem och sova. Nej, inte sova men typ göra något annat. Bästa kysse ligger bredvid mig i datasalen och sover, snordi (johanna) sitter och letar praktikplats för mig och henne nästa sommar. sex veckor utomlands med en jävligt härlig och finfin vän, det tackar jag inte alls nej till. Med andra ord är jag omringad av människor som jag truly tycker om så igentligen borde jag inte längta efter att komma hem till mammas mat, min säng, frida och allt det där. Egentligen borde jag tycka det är skönt att själv bestämma vad man ska äta, när man ska äta, vad man ska ha på sig utan onödiga kommentarer. Även ganska skönt att slippa ha någon som hela tiden påpekar vad som är nyttigt och onyttigt att äta. Dock börjar min nya livsstil nu, tränar varje dag med hästen och ska även börja träna själv. Min kropp ska bli so fine.
Kysse har gått och blivit kär och hennes negativa ord och blickar på lektionerna har förvandlats till glada leende och skratt, ibland säger hon även en och annan positiv sak. Till och med mot de nya ettorna är hon snäll, då har det gått långt. Menmen. Det gillar vi.
Btw, robin är inte död, han kom bara hem sent.
Och min arm är helt död, så jävla ont den gör, speciellt på natten. Det gillas inte.
Och nu babblar jag om helt oväsentliga saker, så jag tänkte avsluta.
Jag vill ha helg.
Puss.


bilder från resan kommer.


Kommentarer
Postat av: Kysse

DAHLANDER! är jag inte alls det! skämmes tamjefan! mehehhe

2009-09-10 @ 14:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0