två prov och en nattorientering.

jag har överlevt dagen som har innehållt två prov och en nattorientering. Dagen började med ett ekologiprov som inte gick sådär värst kalas. Sen blev det håltimme, plugga historia och senare engelska. Efter det var det lunch och sen samhällsekonomi. Dagen avslutades med ett historiaprov. Sen åkte man hem, gick till stallet, fixade allt och red en runda. Sen kom man in, åt kvällsmat som bestod av yogurt (laktosfri) och sen blev det en fruktansvärd nattorientering. För andra tog orienteringen mellan 30-40 minuter, för mig tog den 1 timme och 20 minuter. Jag blev stel av rädsla, kunde inte gå snabbt, jag greps av panik och ångest, men jag döljde det. Ett antal tårar föll också från min kind. Mörker är hemskt, jag hatar det. Men jag är så attans stolt över migsjälv att jag gjorde det och att jag lyckades överleva den.
Nu ska jag snart tillträda mörkret till stallet igen, sen blir duschen och sist sova. Jag ska upp halv sex imorgon för att städa och allt. Städkontroll i huset imorgon. BLÄ. men nu ska jag ut till stallet. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0