Svaret är Därför.

Min kamera är urladdad och jag hittar inte laddaren, därför kommer det inte bilder tills jag hittat sladden. Eller ja, orkat leta efter det åtminstonde.
kortfattat om dagen; vaknade, åt frukost, mammsi kom hem, handlade, åkte till skolan, stallet, slappade. Imorgon blir det jobb från klockan 06.30 på morgonen och ja, tränatränaträna och jobbajobbajobba. Så ser mitt lov ut.
Måndag; jobb, träning
Tisdag; jobb, träning
Onsdag; jobb, träning
Tordag; träning, shoppa?
Fredag; jobb, träning
Lördag; jobb, träning
Söndag; jobb, träning.
Tänk på pengarna, håll fokus på pengarna.. annars orkar jag inte.

tränatränaträna, fokus nu!

Varför får han mig fortfarande att le? Varför behöver jag inte ens läsa smset för att hela min kropp ska hoppa upp och ner? Varför vill jag bara resa iväg med folk som jag tycker om och bara glömma allt här hemma? Varför är jag alltid så rädd att jag inte vågar gå ut? Varför skräms mörkret såhär? Varför kan vi inte se in i framtiden? Varför,varför,varför? Alla har säkert en miljon frågor där svaret blir detsamma.
Svaret är Därför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0