Jag är hemma.

Tusse ligger bredvid mig och mammsi ligger i rummet bredvid. Jag är hemma. Jag har träffat frida, jag har sett idol med mammsi, jag har tusse som sover hos mig och livet är bra. Skönt att komma hem få se sitt rum, alla minnen, alla bilder, alla prydnader, allt.
Imorgon är det dags för en jävla fest, helt jävla underbart och jag längtar satan. Klänningen sitter okej och sminket ska jag lägga imorgon. Frisyren får bli som den blir beroende på hur mycket tid jag har på mig. Annars blir det lite småshopping imorgon på sånt jag missade idag. Men för er som ska med på festen imorgon, Eliternas Elit-fest, för er säger jag bara; VI SES I DIMMAN!
PUSS, min katt är grym.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0