fina citat

Dagen idag har varit helt tokig. Mestadels av lektionerna satt vi och disskuterade festen, killar, eller fester i ren allmänhet. Detta ledde till okonsentration vilket ledde till att det inte alls var mycket som blev gjort idag. Dock så fick vi några väldigt fina citat så som "Heter kungen Carl eller Gustav?", "Va, ligger Sverige i västvärlden?" och "Heter verkligen vår drottning Silvia". Hör ni inte så allmänbildad vår samhällsklass är? Vi är värda ett pris.
Första lektionen hade vi Arbetsmiljö och säkerhet där vi skulle klippa och skala sladdar vilket gick åt helvete för mig, och nästan endast mig. Jag förstår inte hur alla andra lyckades. Det var svårt iallafall. Sen hade vi matte och ingen effektiv lektion, Naturkunskap där vi försökte vara seriösa medan alla satt och bara; VA?.. Och sist hade vi religion där vi verkligen försökte vara effektiva och seriösa men ju längre in på lektionen ju mer skratt blev det. Men det var en bra dag såhär efter höstfesten.
Efter skolan blev det städmöte, hästen och plugga vilket jag ska fortsätta med nu. Mina läppar är såriga av allt popcornsätande och min magen smärtar över allt jag stoppat i mig idag. Det måste hittas en lösning innan jag kan rulla in till ystad för att besöka mina vänner. Det är inte okej!
Kattungarna mår kalas, de är pigga och glada.
Dagens outfit:
Ett svart linne - h&m
En stor stickad tröja - h&m herravdelning
Lacktajts - Gina tricot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0