time for us

Något säger mig att det du sa tog tag i mig. Det var mer än bara meningslösa ord som många samtal ofta består av. Mitt inre revs ner och på bara en mening kom du så nära. Du fick mig att öppna ögonen och sluta springa. Det är dags för en förändring även fast jag hatar dem. Jag ska förändras, jag jobbar på det. Jag ska gå med ryggen rak och huvudet högt. Jag ska vara stolt, jag ska gilla och jag ska acceptera. Jag har från och med nu lovat att bli vän med mitt yttre, att sluta kämpa för något jag aldrig kan få, att sluta söka felen. Jag ska må bra, vara stolt och gå rak i ryggen. Jag ska verkligen försöka nu, VERKLIGEN! och jag håller alltid det jag har lovat.
jag gör detta för dig, men mest gör jag det för mig själv.
Tack för att du finns, du öppnar mina ögon även för saker som jag inte vill se.
Tiderna med dig och i ystad med alla kommer inte tillbaka och det dödar mig, samtidigt som jag älskar livet som jag har det just nu, just idag. Det är rörigt, min hjärna hänger inte med och jag vet änu inte om jag ska skratta eller gråta. Allt jag vet att jag alltid vill att du är en del av mitt liv, och det vill jag att alla ska vara som är en del av mitt liv just nu. Utan er är jag ingenting, för utan er skulle jag inte stått här och skrattat mig hes. Ni är så jävla bra, ni är nästan för bra för att det ska vara sant.



if i could change one thing in the world - i would make time for us

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0