lite sådär ibland

Mina läppar är torra, min kropp är trött. Vinden, regnet och allt annat får allt att bli så tråkigt. Seg dag idag, tyvärr, men hoppas på att vakna med mindre ångest, oro och mer glädje inför dagen imorgon. Mina läppar gör ont, det är inte bra, lipsyl tack.
Jag har shoppingabstinens, det var för längesen jag shoppade och äntligen ska jag få shoppa i helgen. Jag kommer handla allt jag vill ha och ska inte tänka på vad det kostar, jag ska bra tillåta mig själv att frossa i kläder, skor, smycken och allt annat jag hittar som jag vill ha och behöver.
Nu orkar jag inte skriva mer, PUSS


jag saknar hultfred, jag saknar atomosfären, vännerna, folket. Jag saknar stämningen på konserterna, jag saknar skratten och de sena nätterna. Jag saknar sommarvärmen, jag saknar artisterna, jag saknar skriken, jag saknar sången, jag saknar mysfaktorn. Jag saknar tältet, jag saknar regnet, jag saknar sovsäcken och allt oordning. Haha, jag saknar det faktiskt, lite sådär ibland när man lyssnar på videosen som man spelat in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0