halva tiden

Dagarna och veckorna bara rusar förbi och även fast varje dag känns så lång i detta vintermörkret och regnet så går tiden så läskigt snabbt. Tänk själv. Vi (tvåor) har snart gått halva vår tid i gymnasiet, vi har bara hälften kvar och sen är det ut i vida världen, ut i det fria som man så länge längtat efter. Så skönt att få leva själv, leva som man vill, men ändå så läskigt. Att lägga ifrån sig sitt trygga liv, sin vanliga årsplan, att gå upp och ha en skola att gå till, plugga, träna, träffa kompisar. Jag har vänner som vill åka och andra stanna i Sverige, några vill bara resa andra vill flytta och bo utomlands permanent. Erkänn lite läskigt att inte veta om man ska träffa de närmaste i livet om tio år.

Bilder från veckan med min älskade klass, s+nph08 kommer alltid vara speciell för mig.

tidslinje i svenska.


Redovisningen igår om svenska kungar. själv var jag Kung Karl XII

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0