GRATTIS BÄSTA VÄN.

Nu har jag ridit och allt i stallet är klart. Nu väntar middag, och jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska laga men något hittar jag alltid på. Kvällen bli fylld med plugg och jag ska bl.a. lära mig hästens skelett, hästens leder, hästen muskler och allt annat sjukt som man inte behöver lära sig igentligen. Kvällen ser alltså inte alls så ljus ut för min del.
Jag återkommer inatt med ett längre inlägg om mina funderingar om livet och allt runt omkring.
Nu blir det en efterlängtad middag. PUSS


GRATTIS BÄSTA VÄN, IGEN.. DU ÄR TYP HISTORIENS BÄSTA OCH JAG ÄLSKAR DIG SUPERDUPER MYCKET. UTAN DIG HADE LIVET VARIT LITE TRÅKIGARE, LITE DYSTRARE OCH LITE MÖRKARE. DU ÄR KALAS-BRA OCH JAG TYCKER OM DIG! GRATTIS IGEN GULLET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0