fotbollsgalan tv4, 20.00

Stallet, träning och lite sånt. Dagen bjuder även på någon timmes pluggande. Ska även hålla ögonen öppna för en träningsmaskin, funderar starkt på ett löpband. Vissa tycker det verkar onödligt för springa kan man göra ute, men jag är så sjukligt mörkrädd, och nu när det är vinter och det blir sådär mörkt snabbt så hinner jag inte springa. En bra investering blir kanske ett löpband, jag vet inte faktiskt. Hade varit skönt att ha nere i källaren och bara kunna springa när man vill, vilken tid på dygnet som helst utan att oroa sig för något. Tror det får bli ett löparband, jag tror det är den träningsmaskinen som kommer ge mig mest, fasktiskt.
Klockan Åtta ikväll slår det igång för fotbollsgalan som jag ska sitta bänkad framför och följa högljudt och se vem som vinner årets guldboll. Flickorna i huset är inte sådär glada för att jag lyckades paxa tven innan dom, men först till kvarn, jag stod ut med dobido i fredags, så nu är det ta mig satan min tur att bestämma. Så fotbollsgalan äger rum ikväll och jag sitter bänkad vid tven. Och jag antar att det finns en del till där ute i landet som gör samma sak. nu är frågan, vem vinner igentligen?

Klicka på länken nedanför och du får möjligheten att rösta fram dina favoriter i allt från: årets målvakt, årets nykomling, årets tränare och årets mål. Allt hittar du på
www.fotbollskanalen.se. Rösta rätt, så att din favorit tar hem priset. Själv har jag redan röstat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0