jag är en hästtönt, jagvet!

Klockan ringde tio i sex och jag snozade fram till sex, sen drog jag mig själv motvilligt ut ur min varma säng. Nu är klockan snart halv sju, jag ska snart ner och göra frukost för att sen ut i stallet och påbörja dagens ridpass nr1, på min egen polle. Sen är jag väl tillbaka här vid halv tio, och då blir det in och byta om för att sedan cykla ner till skolan och fixa till hästarna på öppet hus. Den tillfixningen har vi fram till två och då påbörjas även ridpass nr2 för dagen. Efter det blir det fixa lite hästar till, kanske få lite fika och sedan förbreda sig för ridpass nr 3 som börjar vid tre-halv fyra. Efter det passet blir det fixa mer hästar, ge dom mat och då är vi kanske hemma runt fem. Då blir det en efterlängtad middag, sen ut i stallet och fixa och allt som allt är dagens "träning" slut runt sju. haha, låter det inte helt underbart?
Öppet hus på Bollerups naturbruksgymnasium, och bilder kommer.

jag är en hästtönt, jagvet!

You feel like a candle in a hurricane 
Just like a picture with a broken frame
Alone and helpless, like you’ve lost your fight
But you’ll be alright, you’ll be alright


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0