man kan inte mer än skratta.

Tummen upp för popcorn, och tummen upp för allt annat onödigt så som plugg, skola, mer plugg. Dagen har varit okej, känns lite konstigt bara. Synd att jag inte kan sätta fingret på det bara.
Funderar på att beställa skor nu när man inte kan åka in till malmö, kanske blir klippning i helgen, men tror inte det. Annars är livet bra, det rullar på som vanligt i ett regnigt och blåsigt väder. Men vadtusan ska man göra än att möta dagen med ett leende och hoppas att man överlever än en gång skolans studier, hästens ryck, hjärnans utbrändhet och kroppens dödhet. Och jag lyckas, visst är jag bra.
Nu ska jag fortsätta läsa "bakom stängda dörrar" och sluta tycka synd om mig själv.

någonstans inom mig visste jag att det aldrig skulle bli du och jag.


kysse, du är ta mig fan bäst. jag älskar dig, bästa vän!
även fast du inte har koll på någonting, smsar nästan dagligen om när vi börjar eller vilken sal vi ska vara i och det är ganska irriterade när man inte själv vet. Annars sitter du och tar foto på upp-och-ner vända stolar, roterar bilden och sitter och skrattar åt den för att det ser ut som att den svävar. Nästan varje kväll skriver du på msn: vilken läxa har vi till imorgon? och varje tråkiga lektion lyckas du göra rolig så snabbt du får tag i min mobil. Man kan bara inte tycka om en kyssi som denna. Hon är helt klart mina andra hälft, den som jag är stolt över. Puss på dig, det är du och jag, bara så du vet.
Fabror blå, brumbrum brun, riktiga män har mustasch, herr kantarell, jag har vapen eller jag har snorkel. - Man kan inte mer än skratta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0