onda ögat.

Sovmorgon till halv nio. Skrev nationella lästestet och nu väntar jag på att klockan ska bli halv elva så vi kan börja med lyssna-delen. Wish me luck guys. Det gick åt helvete med det första, för mycket tankar, för lite hjärna, för mycket drömmande, för lite konsentration. Men det blir bra ändå ska ni se.
Annars så mår jag bra idag, trött men glad som en lärka. Livet leker, solen skiner, jag sitter med jacka, det är kallt som tusan. Men solen skiner, inte ett moln på himmlen.
2 nationella idag (läsa och lyssna) sen historia prov och sen sista gången innan geografin ska vara klar. Ganska mycket denna veckan, men det går det med.
Känner ni inte så positiv jag är idag? Jag blir ganska förvånad själv över att min dag igår var så piss och idag är så på topp. det är bra dock. Somliga människor räddar ens dagar liksom.
Andra förstör ens dagar med sms, telefonsamtal, texter, msn konversationer, prat, blickar och annat skit. Men till dom ger jag bara "onda ögat" och sedan fortsätter hoppandes vidare och truddelutta på någon låt som jag har på hjärnan.
Jag tror jag missbrukar musik. verkligen missbrukar musik. Jag kan alla era texter, alla, jag kan melodin och nu är det inte samma sak att lyssna på dom. skriv nytt material, snälla.
nu pratar jag om allt och inget. men visst är det trevligt?
Ff är söt som socker, J är snygg som gud vet vad. jag tycker om dom.


bejbi, ska vi ses i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0