puss.

Dagen har varit fullspeckad med mycket rörelse.
I morse började jag halv åtta, med stalltjänst, sen ridning, sen stalltjänst. Efter det hade vi lunch i typ 20 min, sen matte. Efter det började jag jobba, åkte jag hem, cyklade till glemminge, gick tll stallet, red, fixade i stallet, cyklade till skolan, fodrade, cyklade hem, åt middag 22.00.
Det är en händelserik dag, mysig dag. Jag ska jobba imorgon så väckarklockan står på fem-halv sex. Maffigt. Jag vet att ni sitter i ert varma rum och tycker synd om mig.

Nu ska jag snart sova, J och J sitter och spelar, medan jag ser film.
skriver mer imorgon, är så trött att jag inte ens kan komma på vad jag ska skriva.
sov gott iallafall. puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0