jag älskar honom sjukt mycket..

dagen har varit bra, riktigt bra. trotts jobbet under hela dagen, men det härliga folket gjorde dagen riktigt bra. Om man får jobba med dem hela sommaren så blir det en bra sommar. det kan jag garantera. kläderna är hemska, vidriga och jag ser ut som gud-vet-vad. Men jag säljer, skrattar och har kul. Kvällen har tyvärr kommit med lite besvikelser, men inga som jag inte kan överleva.
Precis nu försöker jag hitta en bil som jag kan åka med från festen till malmö på fredag. Vad ska man ha på sig på den festen då? Jag är inte så pigg på att betalan taxi själv. nejtack. Dagen efter ska jag nämligen klippa mig klockan åtta på morgonen. great. Sen ska jag nog även handla lite kläder till. Kanske jeansshortsen. Jag får se. Jag ska först ragga upp folk som ska med en runda i malmö vid den äckliga morgontiden. Kom igen folket, upp och hoppa för min skull ;*
Annars är det träning inför stranden -09. är det bara jag som är peppad? Sjukt härligt ska det bli, sol, bikini, sol, sol, sol. mums säger jag bara.
Kvälln hr spenderats med F och M, mysiga flickor.
nu ska jag sova.
puss på er. ni vet att jag gillar er.

Mest för att jag är historiens bästa bror och jag älskar honom sjukt mycket. Saknar honom så min kropp krampar. Han är verkligen den bästa av dem bästa. Den finaste killen jag någonsin kommer träffa och ingen kommer toppa honom, han är för fin för er. Han är min, sådetärså. Hans nya jobb är kanon, dock lite besviken att det är 23års gräns, men fortfarande den galnaste krogrundan nästa år. Puss på att ingen kan toppa min bror.

Kommentarer
Postat av: EMMA

Men gud va gullig bild, hahah kläderna typ blå och oragne eller x]<33

2009-05-23 @ 23:46:56
URL: http://emmaanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0