stormig berg-ochdalbana.

Idag har varit hänelserik. Promenad med J till och hem från skolan, då det var helt omöjligt att ta med cyklarna pga av stormen. så min dag har varit stormig.
Annars har dagen varit lugn. Biologi, Biologi, Svenska. en bra dag, javisst. På svenskan ska jag skriva ett föredrag, just nu ser det ut som om jag kommer att skriva om Jenna Jameson, det gillas - jag vet. Annars har jag och johanna varit ute och lekt med min pålle i hagen så han fick springa av sig. I detta ovädret har han mest stått inne i stallet, tyvärr.
Pga av vädret, regnet och stormen bestämde jag och J oss snabbt i morse för att vi tillät oss att ha en "storhetsdag" som vi kallar det. Det innebär en dag med ofixat hår, stora kläder och osminkade. Det är skönt i detta vädret kan jag säga.

okej, nu har jag förklarat den stormiga delen av min rubrik så nu börjar jag med berg-ochdalbanekänslan. Jag vet inte varför men ena minuten har jag lagt mig ner på marken av skratt och nästa vill jag inte ens prata, jag har inget att säga. Ibland hoppar mig kropp av lycka, ibland är den liggande av tristhet.
nu är jag dock positiv och glad. och lugn. Så tråkigt det är att vara lugn, jag håller på att somna.
Men i mitt huvud snurrar  "har du någonsin mött en tjej söt som hon, en som man bara vill krama om för en stund" nanana.. den är fin.
Godnatt, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0