speciellt en dag som denna.

Jag har fått jobbschema. Jobbar den 20, 21, 23, 24. Ganska chill, sen blir det nog inte mer jobb denna månad. Jag har typ fått öroninflamation som jag bara vill kräkas på, jag har sovit typ tre timmar i natt och det vill jag också kräkas på. Jag ska på någon jävla utflykt idag med alla ettorna och vi ska fota blommor. Det vill jag kräkas på. Och jag kräkte nyss, förmycket laktos igår. Morgonen börjar inte bra, men den blir kanske bättre.
Mah, världes lockigaste hår står åt alla håll, hur ska man lyckas med detta en morgon som denna? haha, helt sinnessjukt.
Jag är trött, men jag är så jävla spidad. Jag hatar dig för att du har fått mig att tycka m mig. Herregud vad jag hatar dig. Aldrig igen, aldrig.
Nu ska jag sätta på masken, sminket, patta håret, äckliga kläder. nu är snart masken på och jag är typ 5% emmy. Det gillar vi.
Hoppas någon har haft en bättre morgon. pussis.


jag saknar det, en del av mig stannade kvar hos er. Jag saknar er, speciellt en dag som denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0