sommaren -09

Jag mår illa, usch så illa. Fråga inte varför för jag vet inte. Antagligen har jag ätit något med mjölk i eller något annat konstigt. Men en sak är säker och det är att mitt öra gör ont och jag mår illa. Annars har dagen inte varit dålig alls, riktig bra faktist. Geografi i morse, sedan arobic på idrotten där hela s+nph08 såg ut som fån, lunch, avel och sist info om nästa år. Ganska lugn dag alltså.
Imorgon blir dagen värre dock.. Börjar halv åtta, stalltjänst sedan ridning. Efter det har vi lunch, matte och sen slutar vi. Efter det ska jag börja jobba och hoppas att jobbet går snabbt så jag kan komma hem, springa en runda och rida. Ni vet väl att sommaren 09 närmar sig med stormsteg och likaså gör bikinin. Tränatränaträna. Yesyes :)
Annars i helgen händer en de saker, inte mycket roligt dock. Jobb både fredag och lördagen. på söndagen hoppas jag på vaxning av ben och träffa folk. Så hela helgen är uppspikad med saker att hitta på.

vi får snart ses igen.

godnatt, dröm sött nu.

så ska jag själv fösöka sova utan att behöva springa och hurva (johan glans humor)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0