mitt liv är mitt igen.

mitt liv är tillbaka i mina händer. Jag har i nästan ett år levt i mitt förflutna, i det som hände då. Äntligen har jag mitt liv i mina händer, lägger ingen tanke på den förflutna utan nu är det nuet och framtiden om regerar mina tankar. Riktigt härligt, man blir liksom född på nytt - utan något förflutet. Det finns så många att tacka, men inga namn kommer att nämnas.

För övrigt sitter jag och ser hockeyn, canada gjorde nyss ett mål. Det sög balle om man använder ett vårdat språk. Annars är jag kvar på Bollerup i natt, medan mamma hämtar mig vid nio imorgon. elva är det konfa för emma, sen blir det försöka hinna träffa F men ska till malmö så snabbt jag kan. Ska då träffa J som jag ska sova hos, och vi ska då träffa T och F. en lyckad kväll hoppas jag på.
Nej, nu ska inte bloggen distrahera matchen.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0