littlesister.

sverige förlorade igår och jag sitter fortfarande här och förbannar mig om resultatet när slutpipan skrek. Svergie kunde bättre, vi hade en dålig dag. Men kom igen, gå på lite. Vilka jävla chanser vi hade. Men i glömmer den matchen, tänk på den som kommer. Vi fick varken guld eller silver, vi kan få brons om vi vinner mot usa. Kom igen sverige, förfan.

annars så ställde jag klockan på sex.nollnoll i morse men jag vaknade strax innan då en uggla stod utanför mitt fönster och skrek nått s frukansvärt. kvart över gick jag ut till stallet och fodrade, nu har jag nyss ätit frukost. Ska försöka packa och städa lite snabbt. Sen blir det stallet igen och fixa mat och sånt till ikv så A slipper göra det, näst blir duschen sen hem och till min lillasysters konfa. Hem till familjen, fylla dagen med skratt. Sen blir det malmö, med J, sover hos henne och sen hittar vi på något på kvällen.
Jag är ganska upptagen idag. tyvärr, så kanske hinner jag inte med ett inlägg till. Men jag ska försöka.
puss.


my sweet sister.
(skabbild.)

Kommentarer
Postat av: frida

sv; du ser så bra ut. ily.

2009-05-10 @ 20:16:11
URL: http://svenssonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0