godmorgon!

dålig dag, dålig natt, dålig morgon, dåligt sms, dålig musik, dålig tanke och dåligt drömmande.

sådär, emmy mår primaballerina igen. Hade en dålig dag igår, inte positiv, inte glad - en dålig dag helt enkelt. Funderingar, tankar och drömmar har ägt min natt och jag kan lova att varken mina ögon, min kropp eller min hjärna har fått slappna av många timmar inatt. tyvärr, för jag behöver sömnen. sådana nätter kan man ha ibland. Dålig morgon. ställde klockan på sex och har varit upp sen dess. Gett hästarna mat, ska snart ut i stallet igen. dåligt sms väntar jag på, dålig musik lyssnar jag på, dåliga tankar äger min kopp, dåligt drömmande har jag drömt i flera dygn.
Hoppas någon fick mer sömn än mig.

Godmorgon!
jag måste säga att jag saknar tiden när Felicita dunkade ut ur högtalaren.
"En elegi för alla vägar som vi inte vandrat än
För en tid som bara går och aldrig kommer igen"
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0