fett peppad inför fredag

sådär. Musiken pumpar och allt är klart iför vårfesten på fredag. Jag lånar nog kläder av F och det bli riktigt fint tror jag. Klänningen är lite tajt dock. Och vetni? Jag har hittat klänningen, den gråa md paljetter. Jag hade visst glömt den på en fest. hoppsanhejsan, sådär kan det gå. Men nu är den funnen, skönt som attans. Jag är fett peppad inför fredag. F och J sover nog hos mig sen efter, snackstunder, skratt och allmänt mys. jag tycker om er två.
Nästa helg blir det krök i mamö tror jag, sen på lördagen blir det shopping oh klippning. Ska träffa folk som jag längtar efter att få träffa.
Nu äter jag nötter, ska plugga, duscha och sen duscha. Nu dök en nyduschad J upp, porrigt.
Jag lägger in bilder på kläderna imorgon.
Förövrigt har mitt hår varit överlockit idag.
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0