den dramatiska händelsen i mitt liv.

Jag sitter här, bredvid J som vanligt. Jag umgås med henne dygnet runt så ni får inte bli förvånade när jag skriver att jag är med henne. Nu har vi biologi, vi ska plugga jättemycket. Men iochmed att jag har pluggat mycket intensivt känner jag att jag är värd en paus och därför tar jag en paus här på bloggen. Dagens planer är plugg, plugg, mer plugg och plugg. Nej, men jag blir kvar på skolan ett tag även fast jag har håla så jag och J hinner plugga lite biologi till. Sen är det hem, mocka, fixa lite i stallet och sedan ska jag dra ner datorn till skolan så jag kan framföra min svenska-redovisning idag om skönhetsideal. Vi får se hur det går, håll tummarna. Sen efter skolan ska jag träna, springa, rida och plugga. Vilken mysig kväll jag har framför mig -.-. Ovädret igår var mysigt med väldrigt skrämmande. Jag överlevde, och jag kände bara för att berätta om den dramatiskta händelsen i mitt liv. hihi.
Nu ska jag återgå till pluggandet, skratten med J, och samtalsstunderna.
Detta blir bra.
Puss.


sommar - ångest, panik, glädje, lycka. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0