tiden.

veckan och förra veckan har varit händelserik. Halva skolan hade ont i halsen och var halvsjuka, andra halvan hade typ kräksjukan. Min röst har sprungit iväg men hoppas att det kommer tillbaka. BollerupsGalan har ägt rum här där pris till Årets tabbe, årets kommentar, årets toffel, årets festprisse, årets snyggast klädda tjej/kille, årets snyggaste kille/tjej, m.m. Sikta mot stjärnorna närmar sig och klassen s+nph08 använder sina hjärnor på högvarv för att komma på vad vi kan hitta på. några ideér? Tysklandsinfo står på schemat nu fram till påsk vilket gillas riktigt mycket. Hästshow ägde rum på bollerups där allt hände. bönder red, ridtjejer red, bönder tävlade i styrka, hundar tävlade, tjuren kom in och gjorde en fin uppvisning. ja, allt mellan himmel och jord lyckades dom få in på programet. Idag kom även två personer från England som spelade en pjäs för oss, riktigt trevligt. imorgon ska vi lyssna på överlevarna från andra världskriget.
själv har jag trillat av hästen och har ont i huvudet, nacken, axeln och resten av kroppen. men jag överlever.

jag tycker om er, riktigt mycket.

(sommar, jatack)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0