back on track

så nu är jag tillbaka med nya friska tag till sommaren. Solen skriner, det är inte iskallt och man längtar efter att komma ut och träna i den härliga luften. bara jag som är fruktansvärt rastlös och bara vill vara uteuteute? Det härliga vädret, lite vitamintabletter och det är en ny emmy, en pigg och glad emmy.
Veckan är ganska lugn. Ingen engelska, började därför ett i måndags och slutar ett imorgon. idrottsprov på torsdag medan klassen lyckades flytta geografiprovet till efter påsklovet vilket gillas starkt. Geografin idag har varit den roligaste geografin på länge. vi skulle rita av en del av bollerup med hjälp av ett rutat papper och våra ben. Vi skulle alltså stega hur långa vägarna var, hur långa husen var, buskarna, hagarna och träden. Jag kan säga att man är inte alls särkillt vacker där man går med så stor steg man kan utan att ramla, räkna och hålla balansen. Vissa bilder är ganska klockrena kan jag säga. dom kommer in imorgon.

bilder kommer på nya byxor (skorna har jag inte fotat än) och ska jag köpa kappan?
   -  

hoppträning med camry.

Kommentarer
Postat av: Kysse

OM du ska köpa kappan! jag gillar jag gillar! ;D

2009-04-01 @ 15:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0