äckligt lång tid.

nu har det gått äckligt lång tid sen jag skrev sist. Det har varit för mycket som har hänt för att skriva ner. Dels så har allt blivit mycket grönare, finare och soligare vilket vi gillar massor. Mitt liv består nu av skola, jobb, träning, häst, sova och därför skriver jag inte lika mycket. mina dagar är fullproppade och när jag kommer hem vid nio på kvällen orkar jag helt enkelt inte. jag ska lova att bättra mig nu när min positiva sida visar sig.

Solen skiner ute, bredvid mig sitter johanna, vi letar fakta till vår tysklandsresa som sker i april. Helt underbart. Fem dagar med klassen i Tyskland fyllt med stadsvandring (shopping), fikatid, volleybollturneringar, strandkvällar, myskvällar, äventyrsbad, skratt och ännu mer skratt. 

sommaren är påväg.
helgen är det jobb, malmö, shopping, fest, svensson och mer jobb.
påsklovet är det jobb, hästen och träning. Men det ska väl gå bra ändå (: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0