varför tjejer är bättre än killar.

JAG ÄR GODKÄND I BIOLOGI! detta är ett enormt framsteg och jag är riktig jävla glad för att jag äntligen blev godkänd. Mamms kom för en halvtimme sen och hämtade allt från kläder, prydnassaker, tavlor och saker till hästen. Mitt rum är naket, och det känns så fel att inte ha kläder i garderoben, övermycket saker på hyllorna, golvet fyllt av papper och skolböcker blandat med kläder, pennor och påsar. Solen skiner så glatt, äntligen får man känna på sommaren, längta lite smått.
Nu har jag snart svenska, och där skriver jag en debattartikel om varför tjejer är bättre än killar.
Jag sitter även och letar ny cykel som jag kan ha hos papps så jag kan bo hos honom lite sådär halvt under sommren. Hur ska jag dela upp min tid när jag inte har någon? Jag vill hinna umgås med alla varje dag, men jag hinner inte det. Ni får dela på min tid, försöka iallafall.
Nej, nu ska jag packa skolväskan. puss.


det är något speciell med dig. du den där. ja, du. det är något som jag inte kan sätta fingret på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0