Det hade varit pricken.

Vi förlorade, erkänn att det suger. fyfan, bollen var uppe vid mål hela tiden i slutet. helvete. matchen skulle iallafall slutat 1-1, men jag antar att det är förmycket begärt.
tack fatos för att jag fick komma i fredags, sjukt snällt. och det blev en riktigt bra kväll, leende, skratt och prat. Det var bra.
Jag hoppas på fest på fredag igen, jag är lite pepp om man säger så. Hoppas trevligt folk kommer och om jag har tur får jag bjuda in några själv. Det hade varit pricken. Annars umgås jag med E ändå, så jag vet att kvällen blir lyckad hur den än slutar.
Idag är det jobb mellan 10-17 så då kommer jag vara lite borta. Det gillas inte, men pengarna som jag får det gillas. Sen är det jobb hela sommaren, exakt hela sommaren. Lite bull och trist, men vafan. Nej, nu ska jag pallra mig ner i duschen, duscha, äta frulle, klä på mig jobbkläder -.-, sen åker jag iväg gott folk.
Puss på er, smsa om det är något så ska jag försöka svara så snabbt jag kan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0