Tiden sprang iväg

Tiden sprang iväg och jag är sen till stallet, så nu ska jag väl snart sticka iväg. Solen är redan framme, inte många moln alls på himmeln, vilket alla gillar. Efter stallet får jag se om jag sticker till stranden, men jag tror jag stannar hemma och solar och sånt.
Imorgon får jag min lön insatt på kontot och det gillas massor.
Det är heltkart synd om dom som bestämde sig för att åka till P&L detta året för att se the kooks. Igår fick jag nämligen reda på att dom hade ställt in sin spelning, vilket är ganska surt för dom som har åkt dit just föratt se The Kooks.
men puss, nu ska jag pysa..



- du gör mig besviken om och om igen. jag väntar på nästa slag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0