Sverige mot Danmark

Shit pommes, nu åker jag från denna härliga stad. Känns buttert faktiskt, sa nyss hejdå till E och nu sitter jag på tåget som ska frakta mig till Ystad. Där väntar en sur mamma som ska köra mig till bolle, sen hem till Ystad igen. Varför hon är sur, det vet jag inte, men något är det. Om bara fem dagar slutar jag skolan, känns fett skönt. Slippa alla läxor, prov, lärare, matteböcker. men känns ändå bull och komma hem, bo hemma alltid likom. Nu har jag haft mitt eget, mitt egna rum och sånt, men ack, inte längre. Sommaren kommer inte sluta som jag vill att den ska, det vet jag redan, men bara sol och bikini lockar fruktansvärt mycket.
Nästa helg hoppas jag att mamma släpper iväg mig på fest, sommarfest. Den första festen på sommarlovet. Något kommer klydda, jag svär och allt kommer gå åt skogen. Det vill säga att mamma kommer på en anledning till varför jag inte borde festa just den helgen.
Nu är jag påväg, detta känns inte rätt, inte till en sur mamma.
Jag har köpt den nya loreal-mascaran idag, Loreal telescopic explosion mascara. Jag håller även tummarna på att den är bra. Jag har fått tillbaka min älskade klänning, och det känns skönt. Igårkväll lånade jag kläder av E som vanligt, finfina kläder. Hon är bra, E alltså. Hon är riktigt grym och världen älskar henne. 
Nu är jag i Svedala, detta suger ju.
Tack för kvällen igår. tacktacktack.


Tven ikväll klockan åtta, ingen kan missa det. Sverige mot Danmark i fotboll. Zlatan är på plan, jag sitter och skriker i tv-soffan, mamma ber mig vra tyst, jag tystnar till nästa stora händelse då jag gormar lika högt som förra gången. Sådär kommer min kväll se ut.

Kommentarer
Postat av: Elise

tack för en underbar helg, älskar dig vackar du <3

2009-06-06 @ 16:52:31
Postat av: Elise

Tack för en underbar helg mitt hjärta. love you.

2009-06-06 @ 16:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0