man ska inte klaga.

Sådär, nu är dagen snart över. Skola, solning, träning, ridning, promenader, mer ridning och mycket mer. En mycket bra dag, varm och skön. Lite segt att man inte befann sig på stranden en dag som denna, men man ska inte klaga. När vi skulle cykla hemåt upptäckt J att hennes gamla cykel inte var den samma längre. Den hade blivit allvarligt sjuk och gick inte att cykla på alls. Detta menades med att, sån bra vän som jag är, gick jag med henne hem, sida vid sida med övermysig musik på.
Nu har jag tagit en härlig ridtur på mig pålle, fodrat i stallet och städat mitt rum. Visst är det mysigt. Täcket vädras där ute och allt är allmänt bra. J kom nyss hem också. B åker imorgon, då kommer jag sörja lite sådär smått. Annars tycker jag sommaren är helt underbar, hitentills iallafall. Livet är bra, riktigt bra.
Sommaren kommer bli bra.
Bilder på nya kläder kommer ikväll eller imorgon.

dagen outfit.


dagens solar-outfit.


dagen snyggingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0