ojskibojski

Nu ska jag snart sova, F ligger bredvid och myser med Lill-erik (mitt gosedjur). Tänk vilken mysig liten tjej hon är. Annars har dagen varit bra, riktigt bra. Lite plugg, men ska upp tidigt och plugga imorgon. därför ska jag snart krypa till kojs, så fort F har pallrat sig ner. Ojskibojski, jag ska duscha också.. men det löser vi imorgon. Jag börjar tio, slutar halv fem. Vilket jävla liv man. F påstod nyss att om hon hade haft en snopp så hade den varit stor. sådär kan det gå, illa att hon ens kommer på tanken. Och ja, kanske kommer F ha en stor snopp i sitt nästa liv, vi kan ju hoppas. Men enligt henne själv hade det varit för jobbigt att  leva med en stor snopp, så i nästa liv vill hon inte vara människa. Som det kan sluta. Nej jag vet att F inte är normal, och hon ha historiens roligaste miner, men vi älskar vår lilla F ändå.
Nu ska jag sova. Puss.



jag har saknat ditt skratt
jag har saknat ditt hår
jag har saknat att ringa ibland
och berätta om hur det går


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0