klockan åtta imorgonbitti

Imorgon är jag ledig och det känns riktigt jävla underbart. Sola, städa garderoben, skor, jackor, fixa allt. Äntligen får jag tid att fixa allt. Vid klockan åtta imorgonbitti sticker jag till stallet och rider två pållar, förhoppningsvis är jag tillbaka vid 11-12 tiden och då får vi se vilket väder det det är. Dagen har varit bra lite varm för att jobba men det har gått bra. Red giften idag, han gick som en klocka och jag är riktigt glad för det. Annars har det varit fixa hästar, sko, mocka, ta in och ut, mysa, fodra, och allt annat som hör till stallets rutiner.
Imorgon bokas Hultan-biljetter och det gillas.
 Med tanke på morgondagens tider så ska jag gå och lägga mig nu. Min kissekatt ligger utstäckt över halva sängen så jag får se hur det går. Annars har jag världens bästa katt trotts att han nyss (förra veckan) har tuggat isönder en väska, min väska. Menmen, jag älskar honom ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0