åtta dagar till sommaren.

Idag har äntligen varit en dag utan illamående. Nu har jag och mamms kommit fram till att det måste vara vätskebrist, så jag har drukit som en gnu hela dagen idag. Och jag mår primaballerina, kalas.
Idag har jag tränat som tusan, först 1,5 timmes idrott, sen cykling i motvind, sen ridning, sen springa med hästar, sen kör och mer cykling. På kvällen var det stallet. Nu ska jag hitta kläder till studenten imorgon, jag ska nämligen sjunga där. Sen ska jag duscha, och bara lägga mig tidigt och chilla.
åtta dagar till sommaren. Sommaren som bjuder på allt som gör en lycklig. Jag kommer dock sakna folket här äckligt mycket, och jag vet inte hur jag ska klara elva veckor utan dem. Det kommer kännas i hjärtat när jag lämnar allt på fredag fyfan. Och imorgon kommer jag gråta, alla treorna går ut. Det var dem som lärde oss ettor hur allt skulle gå till här på bollerup. Det var dem som lärde oss allt, och det är mycket de som har gjort tiden så bra som den som den varit. Jag vet inte om jag ska skratta för sommaren eller gråta för saknaden.
Jag knarkar musk, och imorgon bär det nog av till malmö. Jag har lämnat in min lönlapp idag så jag får mina pengar snart. vill ha pengar, massor pengar. Två nya bikinis ska införskaffas sen skiker jag "stranden näästa". Då får ni se upp.
Annars så har jag börjat köra hem saker så nu har jag inte så mycket här. Mer åker hem i helgen på lördag. Sen är snart allt hemma, den 12de är det planerat. Då är det hejdå bolle, hejhej ystad. wiie.
Bilder på min outfit kommer imorgon, eller inatt.


jag saknar det, kroppen, kontrollen, sjävkänslan, vännerna, skolan, sommaren, glädjen, grabbsen, håret, tiden, tankarna, kläderna. jag vill få tillbaka det, speciellt kontrollen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0