tio dagar

Hallå gott folk.
Nu har jag kommit hem till Bells efter mycket om och men. Jag är ett par jeans-shorts och ett par skor rikare efter dagens shopping. Det kan hända att något inhandlas imorgon också. Just nu sover Bells, jävla slöis, kloakråtta, fjant.. Men senare kommer Elise, vi ska ha filmkväll, kanske dricker lite smått och så ska vi baka. Bells har faktiskt lovat bakning, tjockis som jag är. hihi.
Igår fick jag hultsfredsbiljetten till både själva festivalen och bussen upp. Känns helt overkligt när man tittar på kartan över hultsfredsfestivalområde, att om tio dagar befinner jag mig där. Det går inte ens att föreställa mig att packa saker och tänka på vilka väskor och sånt man ska ha med. Nej, det är overkligt men helt underbart. Titta på bilder, på youtube-klipp. Ja, jag längtar så fruktansvärt mycket.
Imorgon ska jag hem till Ystad igen, träffa papps en sväng innan och sånt bara. Sen är det träning, stallet och sånt. På kvällen kommer äntligen Frida hem. Jag kan konstatera att jag har saknat henne mycketmycket.
nej, nu ska jag sätta igång en film.
Puss.


bells är tråkig, jättetråkig. Detta är inte kul :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0