slå en signal.

Träna,träna,träna,träna.. om jag ska skriva om mitt sommarov så kan jag skriva träna och jobba över hela pappret. Så det säger väl ganska mycket om mitt liv just nu. Idag har jag dock ledigt från jobb, men jag måste ändå upp vid åtta, till stallet vilken minut som helst och sen till malmö vid elva och träffa Elise och Bells. Det känns gutt. Ska bli trevligt att springa runt i malmö en dag som denna. Vet inte om vi går gågatan eller entre eller om vi tar lite på båda. hihi.
Men nu ska jag iväg så jag hinner med hästarna, fixa till mig, tåg till malmö och sånt. Jag sover borta inatt så kankse finns jag inte tillgänglig på datorn, men då är det bara att slå en signal.
Puss.



puss på Elise för att hon är så oerhört vacker <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0