Mitt gosedjur är borta.

Dagen är över medan natten är ung. Om jag inte skulle jobbat på Tosslilla imorgon så skulle jag varit på fest just nu, tänka sig så bra det kunde varit. Istället sitter jag här och ska sova vilken minut som helst. Jag har införskaffat ett par joggingskor idag, och det känns helt underbart. Annars har jag varit i stallet, på praktik, på jägersro och lite sådant. Pigg är jag iallafall, men hoppas jag somnar snabbt ändå. Mer vet jag inte vad jag ska säga om dagen som har gått. Jag måste bara nämna att jag har fått skoskav, så ni kan skänka en tanke åt mig och tycka lite synd om mig. Annars leker livet, katten ligger bredvid mig och sover. Mitt gosedjur är borta, så honom måste jag först leta efter.
Godnatt, dröm om fina pågar och töser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0