köpa ett par nya skor

Nu har jag kommit in efter en mysig morgonpromenad med mamms, som jag har saknat dom. Hoppas att det blir många fler i sommar. Ridkläderna sitter slappt och mysigt, dock inte snyggt alls, men vafan. Nu ska håret fönas sen bär det av till stan med mamms. Där ska jag köpa ett par nya skor, ett par joggingskor i och med att mina nuvarande är trasiga. Detta gör så att jag kommer ytterliggare ett steg närmare bikinikroppen -09. Nog om detta. Efter mitt skoinköp ska jag till stallet, rida en sväng och sedan blir det praktik. Där sticker vi in till malmö, till jägersro som jag sa innan.
Uppdatering kommer vid tio ikväll, om jag inte däckar som igår.
puss.


där i påsen hittar vi 18 av de 22 par skorna jag hade på bolle. Jag har fler hemma.


Kommentarer
Postat av: ida henriksson

sötnos, dig har jag saknat massor!

2009-06-16 @ 13:51:16
URL: http://idahenriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0